Derinlemesine Saç Bakımı: Pekmezli Maske

Pekmez, saçtaki serbest radikalleri ortadan kaldırabilen veya azaltabilen bir antioksidan olup içeriğindeki manganez, çinko ve selenyum gibi önemli mineraller sayesinde, saçların daha parlak, pürüzsüz ve ipeksi görünmesini sağlar. Ayrıca pekmez saçların grileşmesini önleyebilir ve uzamasını hızlandırır. İşte evinizde uygulayabileceğiniz pekmezli saç maskesi tarifi.

Güzel kalın...


Malzemeler
  • Yarım bardak sıcak su
  • 1 Su bardağı Hindistan cevizi sütü
  • 2 Yemek kaşığı doğal pekmez
  • 2-3 damla esansiyel yağ
Uygulanışı

Yarım bardak suyla pekmezi karıştırın. Üzerine Hindistan cevizi sütünü ekleyin. Süt ve sıcak su, pekmezin seyrelmesini sağlayacak ve saçınıza maskeyi uygularken yapışmasını önleyecek. İki üç damla da tercih ettiğiniz esansiyel yağdan damlatın. Maskeniz hazır. Saçınızı suyla hafifçe nemlendirin ve hazırladığınız karışımı masaj yaparak saçlarınıza uygulayın. 10 dakika bekledikten sonra saçlarınızı durulayın. 



Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Saç bakımı üzerine paylaştığınız faydalı bilgiler için çok teşekkürler. Emeğinize sağlık.
    Ben de saç bakımı ile ilgili doğal yöntemler denemeyi seviyorum. Saçlarımı daha gür ve hacimli hale getirmek için zeytinyağı ve argan yağıyla saçlarıma maske yapıyorum. Ayrıca bıttım sabunuyla saçları yıkamak da hem saç derisini güzel temizliyor hem de saçları daha parlak ve gür yapıyor. Bu konuyla ilgili tecrübelerimi paylaştığım yazımı, faydalı olması adına ben de sizinle paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/sac-gurlestirme-yontemleri/

    Keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder